Õnn naeratab talle?
Aga võib olla näitab hoopis hambaid...
Oh, seekord läks vist tiba nihu! Kuidas sa küll sellesse kehasse sattusid!
Silmitsed oma uut keha, katsud kätega siit-sealt, kuni keha ebamugavamusest nihelema hakkab – hm, Kaardiväelane Kaks! Mnjaaa, nii madala staatusega kehas pole sa varem küll olnud...Aga mis seal ikka, hetkel oli see ainuke keha Imedemaal, mille omanik oli selle üle kontrolli kaotanud. Mis on ka suhteliselt loogiline – kõrgema eneseteadvusega olendid suhtuvad endasse suurema hoole ja tähelepanuga. See siin aga tundub enda käekäiku üsna ükskõikselt suhtuvat, mis teeb sinu missiooni samas tunduvalt lihtsamaks – sa ei pea liiga palju auru selle keha ning selles asetseva teadvuse kontrollimiseks kulutama ning saad seda üsna vähese vaevaga manipuleerida. Näe, ongi teine täitsa vagaseks jäänud, ei julge piiksugi teha, et uurida, kes ta teadvuses sorgib.
Ja õieti teeb, sest vastupanu sulle – Väikeste Juhuste Jumalale - on mõttetu!
Tegelikult ei tunne sa ennast füüsilises kehas kuigi hästi – oled seda trikki vaid paar korda äärmise vajaduse puhul kasutanud, kuid paraku üks selline äärmuslik vajadus just saabunud.
Nii öelda rahu ajal elutsed Imedemaal mittematerjaalses vormis, mille plussiks on muidugi see, et sina näed ja kuuled kõike, sinu kohalolu ei taju otseselt aga keegi. Jah, mõnikord võetakse küll sinu nimi suhu ja öeldakse, et oh, kui õnnelik Juhus! Või siis vastupidi – seekord ei olnud Jumal Juhus minu poolt, kuid pigem on see Imedemaa elanikel alateadlik ütlemine. Ainuke, kes sinu olemasolust tõesti midagi teab, on Hertsoginna, kes on Imedemaa kaitseingel, kes kogu sellel lambakarjal silma peal üritab hoida, et need suures mänguhoos üksteist maha ei tapaks ja linna ehk lossi maha ei põletaks.
Praegu on viimased trumbid valitseva monarhia – Ärtu masti käes, kuid oled juba ammu tähele pannud, et nad ei oska oma eeliseid ära kasutada ning lasevad järjest sinu poolt ette söödetud head juhused käest. Seetõttu lokkab Imedemaal täielik dekadents ning kaos – Bridge’i Kaartide ja Loomade vahel ei mäleta enam keegi ning kunagisest koosmeelest on saanud umbusk ning ükskõiksus.
Kuningapaar elab tühist, pillavat elu ning riigivalitsemise asemel korraldab Kuningaemand lõputuid kroketimänge ja aiapidusid. Kuningas on edev nagu paabulind ning naudib peamiselt iseennast, muutes ennast sellega kergeks saagiks meelitajatele.
Hertsoginna ongi ta viimasel ajal suurema vaevata ümber sõrme keeranud ja hoiab Kuningat väga lühikese lõa otsas. Huvitav, mida see kaval naine plaanib? Sa ei usu hetkekski, et Kuningas Hertsoginnale huvi pakuks – selleks on viimane liiga intelligentne ning arvestades tema staatust, ei laskuks ta iialgi sellisesse afääri. Sa ei ole siiani veel aru saanud, mis eesmärgid Hertsoginnal on, aga poleks paha teada saada, mis mängu ta mängib. Loodad sisimas, et Hertsoginna plaanid ei satu vastuollu sinu missiooniga, sest tegelikult austad sa Hertsoginnat ja pealegi oleks ta väga ebamugav vastane. Isegi sulle.
Kogu sellest kuninglikust kambast paistab kõige rohkem oidu olevat Ärtu Soldatil, kes ametlikult ja üldsuse jaoks on Kuninga ja Kuningaemanda järeltulija. Sellele mõeldes ei ole sa päris kindel, kas nutta või naerda, sest selles loos on sinu Väike Valge Käeke mängus.
Nimelt oli selline lugu, et ükskord, kui sul igav oli, otsustasid proovida, mis Juhtub siis, kui Imedemaale satub mõni võõras Kaart. Nagu Juhustega ikka, ei saa kunagi tulemuses 100% kindel olla ja nii sattus sinu manipulatsioonide tagajärjel siia üks tegelane, kes oli küll Kaart, aga natuke teistsugune Kaart – ta ei kandnud mastimärki, küll aga ohtralt mitmekohalisi numbreid, uhket pitsatit ja nime Bill. Mõtlesid just, et mis selle värgiga nüüd edasi saab, kui olukord väljus sinu kontrolli alt ning Bill sattus kokku Kuningaemandaga, kes oli pärast mõttetut tüli Kuningaga jalutuskäigule läinud.
Bill oli väga viisakas ja korrektne noorhärra, kes kasutas alati ainult väga valitud väljendeid ning oskas kõike väga kõrgelt hinnata. Tema hoiak ning ülim viisakus avaldasid Kuningaemandale sügavat muljet ning Juhtus see, mida sa kõige vähem karta oskasid – Kuningaemand armus silmapilkselt Billi kõrvuni ära! No muidugi – edeva ja enesekeskse Kuninga kõrval oli galantne ja tähelepanelik Bill ju lausa taevakingitus!
Bill, kes oli äärmiselt ratsionaalne Kaart, oli õppinud talle sülle kukkuvaid olukordi ära kasutama ning kasseeris vähimagi pingutuseta oma boonuse – meeldejääva tunnikese Kuningaemandaga roosipõõsas, mis pani aluse Ärtu masti teisele sambale – Ärtu Soldatile.
Sellel hetkel Kuningaemand ise seda veel muidugi ei teadnud, küll aga oli selle akti tagajärgedest teadlik Bill, kes ei kulutanud oma aega mitte kunagi asjatult, sest kalkuleeris iga eksisteeritud hetke tuludeks ja kuludeks ning muidugi olid selle teo tulevastest tagajärgedest teadlik sina ise.
Panid oma võimed maksma ning Juhuse tahtel esitati Bill ühes teises dimensioonis ühele rikkale ärimehele tutvumiseks, kellele Bill meeldima hakkas ning kadund ta Imedemaalt oligi. Uuuh, vähemalt said tast lahti! Enne seda õnnestus küll Kuningaemandal ja Billil veeta üks erutav öine pooltund Kuningaemanda akna all...
Siiski jäi sul hing kripeldama – midagi oli väga valesti läinud...
Mõne aja pärast said Juhuse tahtel teada, kes oli sinu ilusa väikse eksperimendi ära vussinud – see oli Irvikkass, kes oli Kuningaemandale talle omapärases mõistukõnes mõista andnud, et kaugeltki mitte kõik ei vääri oma kaasasid. Kuningaemand tõlgendas seda muidugi talle iseloomulikult vägagi äärmuslikult, korraldas Kuningale skandaali ja armukadedusstseeni ning nii roosiaias auru välja lastes ta oma unelmate mehega kokku saigi.
Oh, see Irvikkass oma krüptliliste väljaütlemistega!
Jah, aga tulemuseks oli see, et Kuningaemand tõi ilmale sohipoja – Ärtu Soldati. Loomulikult sai Kuningaemand ühel hetkel aru, kuidas asjalood on ning elab sellest ajast peale pidevas hirmus, et keegi tema saladusele jälile saab. Ja sinu Väike Valge Käeke oli sellele kaasa aidanud. No tõesti ei tea – kas nutta või naerda?
Kuid professionaalselt võttes oled siiani Irvikkassi peale siiani väga vihane.
Hakkasid tema tegemisi jälgima ning juba mõne aja pärast hakkas sulle silma midagi väga veidrat. Muidugi on Irvikkass alati väga veidralt käitunud, kuid nüüd äratasid Irvikkassi tegemised sinus ülimat kahtlust.
Irvikkass on Imedemaal paljudele peavalu objektiks. Imedemaa erinevad võimumehed on üritanud teda maha lüüa, aga tema võime muutuda osaliselt või täielikult nähtamatuks on teinud need katsed täiesti tulututeks. Nähtamatuna on tema asukohta võimatu kindlaks teha, kui ta just ise rääkima ei hakka.
Kass on trikitaja. Huligaan. Talle meeldib vaadelda. Talle meeldib situatsioone torkida, emotsioone kuumaks kütta ja segadust tekitada. Tema käest on äärmiselt keeruline selget vastust saada, sest olendite hämmeldus ja nõutus näib teda lõbustavat. Ta ei jäta kunagi võimalust kasutamata situatsioonile vürsti lisada.
Kui sinul on võime Imedemaa olenditele erinevaid Juhuseid ette lükata ning Imedemaa elanikud peavad ise otsustama, kas ja kuidas nad neid Juhuseid ära kasutavad, siis Irvikkass tundub olevat totaalne manipulaator, kes naudib oma võimet teiste tegevust omatahtsi suunata.
See on ju kõige ehtsam sulle kaigaste kodaratesse loopimine!
Sest kuigi sa oled Jumal, oled siiski vaid Väikeste Juhuste Jumal ning sul ei ole õigust ega võimet Imedemaa elanikke otseselt mõjutada. Sa saad neile vaid oma kõige parema äranägemise järgi Juhuseid luua ja ette sööta. Sest sinu loomulikus olekus ehk siis mittefüüsilises olekus ei ole sa võimeline teistega suhtlema. Paraku oled hakanud aru saama, et suhtlusel ja sõnadel on mõõtmatu maagiline jõud. Ning Irvikkassi käes on see võim eriti suur.
Niisiis luurasid Irvikkassi öösel ja päeval ning lõpuks paljastus sinu ees kild-killu haaval mingi vägagi veider skeem, mida Irvikkass punumas oli.
Nimelt on Irvikkassil väike hobi - õnnelike lõppude genereerimine: lugudele, suhetele, armastusele ja paljule muule. Peab ütlema, et mõned nendest lõppudest olid ka sinu normide kohaselt tõesti õnnelikud ning geniaalselt teostatud. Paraku on geniaalsuse ja hullumeelsuse vahel väga õhuke piir, mida tõestab Irvikkassil praegu käsil olev projekt. Nimelt on teda õnnestunud lõppude tagajärjel tabanud suurushullustus ning ta on oma plaanidesse on ta mingil määral pühendanud jabura teelaudkonna liikmed – Märtsijänese, Kübarsepa ja Unihiire. Sulle tundub, et just nimelt mingil määral ja sellisel viisil, nagu Irvikkassile kasulik on. Oled täiesti kindel, et neil pole tegelikult õrna aimugi, mida viimane plaanib, aga vaevalt, et nad sellest üldse arugi saaksid, sest juba pikemat aega kaanivad nad endale sisse Tee-nimelist joovastava toimega ollust, mis on neilt viimsegi mõistuseraasu viinud ning nad ei suuda enam ammu reaalsust adekvaatselt tajuda.
Hm, milline suurepärane võimalus Irvikkassile tagasi teha! Jabur teelaudkond on küll totaalselt jabur ja mõtlemisvõimega ei hiilga, seda enam on sul aga võimalus kasutada neid Irvikkassi plaani nurjamiseks. Nad ei saa isegi aru, mis toimub!
Tegelikult ei saa sa ise ka praegu veel aru, mis toimub, sest Irvikkass oma konspireerimisandega hoiab oma tegelikku eesmärki teiste eest kiivalt saladuses. Selles oled täiesti veendunud.
Paraku ei ole sa võimeline oma loomulikul kujul kasutama Irvikkassi relva – sõnaosavust ja nii siis olidki sunnitud üle võtma mõne Imedemaa asuka materjaalse keha, kelleks Juhuse tahtel osutus Kaardiväelane Kaks, kelle kehas praegu asud.
Keha omamisel on omad boonused – nagu öeldud, saad kasutada Irvikkassi salarelva tema enda vastu – suhtlemist, kuid on ka miinused – nimelt ei suuda sa oma võimet Juhuseid luua täiel määral rakendada. Võõras kehas ei taha see eriti õnnestuda. (Saad GMiga kokkuleppel teatud arv kordi mõjutada juhtuma asju, mille juhtumine tunduks muidu ka üsna tõenäoline, aga võib kalduda nii ühele kui teisele poole. Briifis lepime selle täpsemalt kokku, kuidas see käima hakkab.)
Miinuseks on ka see, et oled just Kaardiväelane. See tähendab, et allud Ärtu Soldatile, kes on tehniliselt sinu ristipoeg. Ja nagu sellest veel vähe oleks, oled Kaardiväelaste hierarhias kõige madalama auastmega, mis tähendab seda, et kõik teised saavad sind kamandada. Lisaks veel kohustuslikud valvekorrad – Kaardiväelased on jagatud kahte vahetusse – üks on nö „tööl” ja teine samal ajal puhkab. Aga kõige sellega loodad Väikeste Juhuste abil hakkama saada.
Oma „peremehe” teadvust sondeerides saad teada, et Kaardiväelased ei olegi tegelikult nii ontlikud ja kuulekad alluvad, kui arvata võiks. Nimelt on Hertsoginna allüürnik ja Imedemaa ärimees Valge Küülik Kaardiväelased oma naturaalmajanduslikesse äriskeemidesse mässinud ning pannud nad Kuningaemanda tagant viimase küpsetatud torte varastama, mida kokkulepitud ajal Hertsoginna majja tassitakse, kui viimast kodus pole. Vastutasuks pakub Valge Küülik neile meelelist lõõgastust – sedasama Teed, mis jabura teelaudkonna ajud juba pehmeks küpsetanud on. Kõik toimub muidugi totaalse saladuskatte all ja hoolega organiseeritult.
Kaardiväelaste endi seas käib aga halastamatu võimuvõitlus kõrgema auastme pärast. Praegu on kõige kõrgema numbriga Kümme, kes sinu korraldatud Juhuste ahela tahtel on naissoost! Heheee, omal ajal muhelesid mõnusalt selle vembu pärast, mille sa teistele Kaardiväelastele organiseerisid. Nüüd pead aga ise Kümne käske aktsepteerima!
Kaardiväelased otsivad pidevalt võimalust kõrgema auastmega kaaslase peale Ärtu Soldatile kaevata, et kõrgendust saada. Ärtu Soldat ratsionaalse Billi pojana aga kaalub enne kõik hoolega läbi ning uurib, kas kaebusel on üldse alust. Kui jah, siis ootab pealekaebajat numbriülendus ning ta saab süüdlase auastme endale. Kui kaebus osutub valeks, ootab kaebajat ennast karistus.
Hea selle asja juures on see, et sinu peale ei vaevu ilmselt keegi kaebama ; )
Niisiis pead nüüd Kaardiväelase kehas olles ning sõjaväelase kohustusi täites mängima oma rolli, et kaaslastes mitte kahtlust äratada ning samal ajal kuidagi Irvikkassi takistama. Nii keerulises olukorras pole sa varem kunagi olnud.
Õnnetuseks ei saa sa vajadusel oma loomulikku olekusse naasta, sest siis ei oleks sul võimalik järgmise ööpäeva jooksul endale uut keha muretseda – see käib üle sinu võimete.
Oh, kuidas nüüd oleks vaja, et keegi sulle õnnelikke Juhuseid ette lükkaks! Paraku ei saa seda teha keegi peale sinu.
Noh, mis seal ikka...Saad kah tavakaardi kibedat leiba maitsta...
Aga enne pead oma uue keha vana identiteeti tundma õppima, et teistes mitte kahtlust äratada.
Nagu juba alguses aru said, on Kaks suhteliselt vaikne vennike. Erilisi ambitsioone ei tundu tal olevat. Mõninga üllatusega avastad ka selle põhjuse – oma sisimas Kaks lihtsalt naerab oma kaaskaardiväelaste ambitisoonika rabelemise üle – las lollid tõmblevad, punuvad intriige ja kaebavad üksteise peale! Las rividrillitavad ennast tagurpidi ja poevad Ärtu Soldati ja ka Kümne ees kasvõi nahast välja! Õnnelikuks see neid ei tee, sest alati leidub keegi, kes värskelt edutatud kaaslasele vee peale tõmbab. Naljatilgad! Kuidas nad aru ei saa, et see on surnud ring, mis kunagi ei lõpe! Täielik Aja surnuks löömine!
Seetõttu hoiab Kaks madalat profiili ja üritab mitte silma paista ega jalgu ka jääda.
Hm, see Kaks on hakkab sulle täitsa meeldima ja sobib sinu plaanidega suurepäraselt!
Ja kui need õnnestuma peaksid...Heheee! Irvikkass ei saa isegi aru, kes või mis talle kaela sadas...
Halb Juhus, mõtleb ta kindlasti.
Ja ei panegi ju tegelikult mööda..
No comments:
Post a Comment