`I can't explain myself, I'm afraid, sir' said Alice, `because I'm not myself, you see.'
`I don't see,' said the Caterpillar.
`I'm afraid I can't put it more clearly,' Alice replied very politely, `for I can't understand it myself to begin with; and being so many different sizes in a day is very confusing.'
`It isn't,' said the Caterpillar.
`Well, perhaps you haven't found it so yet,' said Alice; `but when you have to turn into a chrysalis--you will some day, you know--and then after that into a butterfly, I should think you'll feel it a little queer, won't you?'
`Not a bit,' said the Caterpillar.
- Alice in Wonderland.
Kui Tõuk jõudis Moraalsete Puuetega Olendite Aastakonverentsilt koju oli ta erakordselt pahuras tujus. Asi polnud konverentsis, mis oli inspireeriv nagu alati. Need olid tundlad mis olid jälle pikemaks kasvanud ja selg ning õlad kihelesid neetult halvaendeliselt. Varsti on ammukardetud alandus käes, ning teha pole midagi.
Kui Tõuk kunagi ammu (sellest on koletult kaua möödas) esimest korda liblikat nägi ütles ta endale: ‘Tänan. Aga tänan, ei. Pole minu teema. Mina sellise lennumasinaga lendama ei hakka. Kui lendamist tingimata tarvis läheb on selle tarvis elegantsemad vahendid... (nagu meskaliin). Aga rõve füüsiline ihuline monstrum... fui...’
Veel hiljuti oli Tõuk päris kindel, et selline vulgaarne protsess nagu Moondumine ei saa temaga iial toimuma. Ta on olnud Tõuk, Tõuk suure tähega, nii kaua kui tema seda mäletab (ja kauem veel, hea kui poolgi sellest meeles on). Viimase aja märgid näitavad, et see põlastusväärne muutus on ikkagi toimumas ning aeg on suurele häbile otse silma vaadata.
Mis Moondumisega kaasas käiks? Lendamisest oli juba juttu. Kas peaks siis kogu elu ringi roomama mingid kahtlased udemed seljal? Teiseks, peale seda poleks Tõuk enam Tõuk. Olla keegi muu kui Tõuk ei ole tõugu jaoks sugugi ahvatlev väljavaade. Kolmandaks, igapäevase psühhotroopsete ainete tarbimise tõttu ei ole sugugi kindel milline see elukas täpselt on, kes peale transformatsiooni välja ilmub. Võib-olla on liblikas, aga võib-olla hoopis midagi hullemat. Neljandaks, liblika elu on teadagi lühike, mis tähendab, et lõpp on nagunii lähedal. Ning mis kõige hullem, siiani on tõugul puudunud sugu, protsessi käigus peaks (kõigi eelduste kohaselt) selline asi tekkima. Milline see olema saab, kas isane, emane või hoopis midagi muud? Ainuüksi mõte soo muutmisest täidab tõugu hingematva iiveldustundega. Ning see pole isegi soo muutmine, see on selle omandamine. Sellise asjaga nagu seksuaalsus pole tõugul mingit huvi oma auväärses eas tutvust teha.
Nii et häbi missugune. See poleks mitte ainult kohutav prestiizhikaotus, see oleks identiteedimuutus kõige jäledamate võimalike tagajärgedega. Need sünged väljavaated olid osaliselt põhjuseks miks Irvikkassi ettepanek Maailmale Õnnelik Lõpp korraldada tundusid päästva lahendusena. Irvikkass (kass, kes suudab ennast osaliselt või täielikult nähtamatuks muuta) oli juba ammusest ajast tegelenud sellise asjaga nagu õnnelikud lõpud. Lugudele, suhetele, armastusele ja paljule muule on õnnelikke lõppe hädasti tarvis.
Nüüd on Kassil tekkinud geniaalne plaan ka maailmale õnnelik lõpp korraldada. Kassi arvates on selleks tarvis kahte asja, õnne ja lõppu. Õnn oli põhjus, miks Kass Tõugu poole pöördus, Tõugu laiaulatuslikud, võiks öelda isegi pretsedentitud-ületamatud teadmised psühhoaktiivsetest ainetest suudaksid anda lõpetamisele kohase emotsionaalse tausta. Aga ainetest vist ainult ei piisa, Kassil oli sellega ka vist mingi muu plaan. Teine küsimus oli see, kuidas saavutada lõpp, selle jaoks läheb vaja Kübarseppa. Kübarsepal, kes armastas laulda, õnnestus kunagi Aeg peaaegu ära mõrvata. Sellest alates on Aeg tema peale solunud ja ta viibib ajamullis, igaveses teisipäevas. Aeg tema ümber ei liigu. Kübarsepp tuleb kuidagi laulma panna, nii et ta Ajale lõplikult otsa peale teeb. Kui Aeg on otsas, siis on Lõpp käes.
Õnneliku Lõpu konspiratsiooni on pühendatud ka Jabur Teelaudkond (Kübarsepp, Märtsijänes ja Unihiir). Millisel määral nad pühendatud on, seda Tõuk ei tea, Irvikkassil on komme keerutada ja võib-olla on ta neile asju esitanud moonutatud kujul. Sellega tuleb ehk pisut ettevaatlik olla.
Irvikkassiga nõu pidamata rääkis Tõuk tollest plaanist oma ammuse sõbra Humpty Dumptyga. Humpty Dumpty on kummaline olend, kes meenutab käte ja jalgadega muna. Dumptile meeldivad erutused, mida intensiivsemad, seda rohkem nad meeldivad. Dumpty on tihti käinud Tõugu juures drooge kasutamas, et kogeda asju, milleks muud võimalused puuduvad. Adrenaliininarkomaanist Dumptyle meeldis Õnneliku Lõpu plaan väga, erutavamat sündmust on raske ette kujutada ning lubas plaanile kaasa aidata, kui selleks vähegi võimalus avaneb. Tuleb lihtsalt loota, et ta pole lobamokk ja plaanist teistele liiga vara teada ei anna.
***
Tõuk on alati leidnud, et olendid on otsekui shiffer, nende (tavaolekus pimedad ja nüridad) meeleelundid on võtmeks maailma taga peituvale mõistatusele. Olendite mõistuse viimine õigesse valgustatud seisundisse on maailma ideaalne olek ja tegelik eesmärk. Maailm koosnebki olendite mõistuses peituvatest nägemustest, on n.ö. nende summa, ning nende nägemuste asjatundlik kunstipärane kujundamine viib selleni mis on täiuslik.
Mõistuse ja nägemuste muutmise kunst on ala millel Tõuk on asjatundja. Tal on kogutud laiaulatuslik valik tinktuure, pulbreid ja sigarette kõikvõimalikeks puhkudeks. On oluline, et olendid jõuaksid avardatud teadmiseni millised nad on ja kes nad on (seda nii eksistentsiaalses mõttes, kui "wow, ma olen muutunud hiiglaslikuks putukaks" mõttes).
Tõuk on imdemaa olendite hulgas oma oskuste tõttu kuulus ja tema käest käiakse ikka sel teemal abi saamas. Nagu näiteks Krabi, kes on parajalt närviline tüüp ja kes käib (millegi pärast üha sagedamini) Tõugu juures piipu tõmbamas ja oma krussis närvikava silumas. Tegelikult võiks talle midagi kangemat anda, piip ei näi püsivat lahendust pakkuvat.
Viimasel ajal on muutunud erakordselt nõutud kraamiks selline asi nagu tee. Imedemaal sellist droogi ei leidu, seda on Tõuk saanud Valge Küüliku käest, kes on teatud mõttes kaubitseja või ärimees. Valge Küülik liigub tihti erinevate maailmate vahel ja tassib asju ühest kohast teise (huvitav küll, miks ta seda teeb). Tõuk vahetab teed seene vastu ja see tundub küülikut rahuldavat (ometigi pole mingit erilist märki, et ta seda ise tarbiks). Tee, mida Küülik toob on korralik kraam aga muud asjad mida Tõuk tema käest tellis (moondumist pidurdavat ainet ja enese selja varjamiseks mõeldud nahka) ei kõlvanud küll kuhugi. Tõuk on Küülikul peale päris pahane selle pärast
Tee, nagu Tõuk ükskord juhuslikult avastas, tekitab imedemaa elanikes kummalist eufooriat. Põhiline teearmastaja on Kübarsepp, kes seda ikka aeg-ajalt küsimas on käinud. Jama lugu on see, et viimasel ajal on Kübarsepa teenõudlus muutunud katastroofiliseks. Kübarsepp läks Ajaga riidu ja Aeg keeldus tema läheduses liikumast, aga Aja peatumine toimus justnimelt teeajal ja nüüd Kübarsepp muud ei teegi, kui istub oma kamraadidega teetassi taga.
Kogused, mida Kübarsepp vajab, on suured ja tee kipub otsa lõppema. Samas käiks see Tõugu eneseuhkuse pihta Kübarsepale ära öelda ja tunnistada, et ta seda ainet sugugi mitte ise ei muretse. Ehk peaks Küüliku käest taime istikuid või seemneid tellima, et see siis kohapeal kasvama panna. Teisi teetarbijaid väga palju ei ole, ainult aednikud, kes kompensatsiooniks Tõugule maitsetaimi toovad. Vajaliku materjali nappuses tuleks teetarbijate kulka piirata, selle tõttu on Tõuk Kübarseppa hoiatanud, et ta ei lobiseks, mis kohast ka oma teemägesid hangib.
Tõugu psühhoaktiivsete droogide loetelu...
Mutisamblik (dooside arv -- 5) (emuleeritakse kuivatatud tilliga)
Mutisamblikku manustatakse oraalselt, st sõõmise, infusiooni või tee kujul, ninnatõmbamine mõjub, aga on tõsiselt ebameeldiv (oksendamine, spasmid, konvulsioonid). Mutisamblik vabastab patsiendi südametunnistuse piinadest ja kõrvaldab eranditult kõik psühholoogilised pidurid mis takistavad tal oma soove täide viimast. Millisel kombel patsient Mutisamblik mõju rolliliselt teostab jäetakse tema enda sisetunde otsustada. Mõjub 10 minutit.
Lilla õie püree (dooside arv -- 6) (emuleeritakse hakitud tumeda basiilikuga)
Õie pulbril on kummaline otseselt füüsiline mõju, mis ei ole just igaühe jaoks. Nimelt muudab pulber tarbija sugu (mitte tingimata seksuaalset orientatsiooni). Mõju on paraku lühiajaline. 5 minutit, manustatakse söömise teel. Üledoos (kui tarvitatakse korraga 3 või enam) jätab ohvri 15. minutiks apaatsesse paralüseeritud seisundisse.
Värske niidukimuru (dooside arv -- 7) (emuleeritakse värske murulauguga)
Manustatakse oraalselt. Värske niidukimuru kõrvaldab patsiendi mälust viimased 5 minutit mis eelnesid muru söömisele.
Pruun tõeleht (dooside arv -- icon_cool.gif (emuleeritakse sigarilloga)
Pruuni tõelehe suitsetamine paneb suitsetaja rääkima ainult puhast tõtt, aga samal ajal ei tekita see mingisugust rääkimise kohustust.
Kääbuskastani mahl (dooside arv -- 5) (emuleeritakse kondenspiimaga)
Kääbuskastani mahl äratab patsiendi unest või isegi surnust üles, paraku on too mõju lühiajaline ja kestab vaid tunni, kui surnust äratatud persoon ei saa vahepeal uut doosi või ei leia uut vahendit enese elus hoidmiseks, siis sureb ta uuesti. Lühiajalise kõrvalmõjuna kaotab patsient viieks minutiks kõnevõime. Viimane toimib ka täiesti elusa olendi puhul. Manustatakse oraalselt.
Tee (dooside arv -- 25) (emuleeritakse camellia sinensise lehtedega)
Manustatakse oraalselt, tee kujul. Tekitab imedemaa elanikes rahumeelset ja heatahlikku eufooriat, ei mõju sel kombel neile, kes pole imedemaalt pärilt. Iga tarbinu etendab eufooriat oma äranägemise järgi. Mõju kestab pool tundi.
Seen (dooside arv -- 10) (emuleeritakse psilotsybe cubensisega icon_smile.gif selle puudumise korral agaricus bisporusega)
Seene söömine muudab patsiendi arvamust selle kohta millist tüüpi olend ta on, muutus toimub ainult arvamuses, mitte päriselt ja madu kes arvab ei ta on pääsuke võib olla veidi segaduses miks ta lennata ei suuda. Kestab pool tundi. Olenditüüp peab olema GMi poolt kinnitatud ja mõju kirjeldus edastakakse GMi poolt allkirjastatud paberil.
Ajupesuseep (dooside arv -- 1) ( emuleeritakse kasutatud seebitükiga)
Ajupesuseepi saadakse kilpkonnapiima ja kõrbes kasvava kakuse pulbri segamisel ja on selle tõttu üliharuldlane. Praegu on järel ainult üks doos, mistõttu tuleb seda erilise hoolega hoida ja mitte uisapäisa laristada. Ajupesuseebiga on võimalik teise olendi mälestusi muuta või neid juurde lisada. Muudatus peab olema sõnastatud 10 sõnaga ja GMi juures kinnitatud, seetõttu on mõistlik asja peale varakult mõelda ja kinnitused mängu voolavuse huvides aegsasti GMi käest hankida. Ajupesuseebi "käivitamiseks" on vaja märjaks tehtud seebitükiga ohvri pead puudutada, järelejäänud seebitükk on harilik seep ja ajude pesemise koha pealt kasutu. Seebi kavandatud mõju edastatakse ohvile GMi poolt allkirjastatud paberil. Mõju on jääv ja pole piiratud ajaga.
Naturaalse jõulukuuse koor (dooside arv -- piiratud tõugu taskute mahuga, st nii palju kui kulub) (emuleeritakse araabiapärase puuviljadest vesipiibumöksiga)
Naturaalse hakitud ja jahvatatud jõulukuusekoore suitsetamine tekitab patsiendis intensiivse pühademeeleolu. Pühademeeleolu on sedavõrd intensiivne ja meeli hõlmav, et ülejäänud emotsioonid sattuvad tugeva sordiini alla. Patsient etendab pühademeeleolu oma äranägemise järgi. Mõju pikkus sõltub doosi suurusest, iga suitsetatud mahv pikendab mõju 5 minutit. Mõju lõppeb, kui patsient hoidub kaks tundi suitsetamisest, seda hoolimata esialgselt suitsetatud kogustest.
Kuivatatud harilik laksuõis (dooside arv -- 6) (emuleeritakse kuivatatud paprikaga)
Manustatakse oraalselt. Patsient kaotab kolmeks minutiks kontakti maailmaga ja elab läbi veiraid elamusi, mis on iga kord erinevad. Maailmaga kontakti kaotanu püsib samas asendis ning ei näe ega kuule midagi. Elamuste iseloom jääb tarvitanu enda otsustada.
Nähtamatu meelespea õlu (dooside arv -- 2) (emuleeritakse sinise spordijoogida Gatorade)
Haruldlane nähtamatu meelespea õlu ei anna patsiendile midagi juurde, otse vastupidi, ta võtab ära. Nähtamatu meelespea kõrvaldab koheselt kõik hetkel mõjuvad droogide mõjud, vähe sellest, ta kõrvaldab ka kõik maagilised mõjud, kui selliseid juhtub esinema. Kahtluste korral võtke ühendust GMiga.
Droogide mõjud võivad iniviiditi erineda, näiteks Unihiir ei tulnudki päriselt ühelt piibutripilt tagasi, sellest peale ta uniseks jäigi. (Individuaalsete mõjude eest hoolitsevad GMid ise).
(Tõugu seene, mille otsas ta elab, saab GMide käest, see on osa kostüümist, mis käib vöö külge, st Tõuk liigub ringi koos seenega, see konkreetne asi pole söödav. Mingi piibu, kui võimalik siis vesipiibu, võiks ise hankida. Droogide muretsemise ja pakendamise osas peaks vestlema enne mängu.)
No comments:
Post a Comment